Διατροφή

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • ΚΑΡΑΚΟΖΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, MD ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΘΥΡΕΟΕΙΔΟΥΣ
  • Θεραπεία με
  • ''Ρινοπλαστική χωρίς νυστέρι με τη βοήθεια του Υαλουρονικού οξέος''
  • DENTISTY FOR DISABLED PATIENTS
  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

romanticdinnerromanou.jpg

Σχεδιάζετε να φάτε έξω του Αγίου Βαλεντίνου; Η ημέρα των ερωτευμένων είναι μια από τις πιο busy ημέρες για τα εστιατόρια. Ωστόσο, το δείπνο έξω δεν θα πρέπει να συνοδευτεί από υπερβολές. Οι πολύ ερωτευμένοι σίγουρα χορταίνουν κοιτώντας το έτερό τους ήμισυ στα μάτια, κάποιοι άλλοι όμως όταν βγαίνουν έξω οδηγούνται μαθηματικά σε διατροφικές υπερβολές.

Σίγουρα, όταν σερβίρουν μπροστά σου ένα πολύ γευστικό πιάτο είναι δύσκολο να αντισταθείς, ωστόσο με τις συμβουλές που ακολουθούν, ίσως μπορέσετε να αποφύγετε τις υπερβολές.
Μην μείνετε νηστικός/ή έως την ώρα της εξόδου. Το σκεπτικό "μένω νηστικός/ή όλη μέρα γιατί το βράδυ (ή το μεσημέρι) θα φάω αρκετά" έχει τα αντίθετα αποτελέσματα! Όταν το στομάχι μένει άδειο για πολλές ώρες, νομοτελειακά θα πέσετε με τα μούτρα στο φαγητό και θα καταναλώσετε μεγαλύτερη ποσότητα. Επιπλέον, δεν είναι τόσο ρομαντικό μία τέτοια βραδιά να τρώτε σαν να μην έχετε ξαναφάει στη ζωή σας...
Ξεκινήστε το δείπνο σας με σαλάτα. Θα μειώσει την όρεξή σας μέχρι να έρθει το κυρίως πιάτο.
Προσοχή στην παραγγελία. Προτιμήστε κρέας, κοτόπουλο ή ψάρι ψητό στη σχάρα. Αποφύγετε τα σύνθετα πιάτα με κρέμα γάλακτος και πλούσιες σάλτσες.
Πίνετε αρκετό νερό στη διάρκεια της βραδιάς. Έτσι και λιγότερο θα φάτε και λιγότερο αλκοόλ θα καταναλώσετε- και θα είστε διπλά κερδισμένος/η: και το hangover θα αποφύγετε και τις θερμίδες του αλκοόλ θα γλιτώσετε.

Μασάτε αργά. Δώστε χρόνο στο στομάχι σας να αναγνωρίσει το φαγητό. Το σήμα που στέλνει στον εγκέφαλο για να αντιληφθεί ότι χορτάσαμε χρειάζεται 15- 20 λεπτά.
Αποφύγετε το γλυκό. Ή πάρτε μία μερίδα και μοιραστείτε την με τον/τη σύντροφό σας.

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση