Διατροφή

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • ΚΑΡΑΚΟΖΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, MD ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΘΥΡΕΟΕΙΔΟΥΣ
  • Θεραπεία με
  • ''Ρινοπλαστική χωρίς νυστέρι με τη βοήθεια του Υαλουρονικού οξέος''
  • DENTISTY FOR DISABLED PATIENTS
  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

breakfastfamilyromanou.jpg

Ο σχεδιασμός και ο προγραμματισμός των γευμάτων μας και πιο συγκεκριμένα, τα μικρά και συχνά γεύματα είναι πολύ σημαντικά όχι απλώς στο πλαίσιο ενός υγιεινού τρόπου ζωής, αλλά και επειδή μπορούν να προλάβουν την εμφάνιση συγκεκριμένων παθήσεων, όπως των καρδιαγγειακών νοσημάτων, του διαβήτη και του εγκεφαλικού, υποστηρίζει νέα επιστημονική δήλωση της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας, στην επιθεώρηση Circulation.


Η τακτική κατανάλωση πρωινού και η κατανάλωση περισσότερων θερμίδων νωρίς το πρωί, συνδέεται με τη μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρδιαγγειακής νόσου.
Τα τελευταία 40 χρόνια, τα διατροφικά μοτίβα των Αμερικανών έχουν αλλάξει δραματικά: η ενεργειακή πρόσληψη των γυναικών από τα γεύματα έχει πέσει από το 82% στο 77%, με  το “κενό” να  καλύπτεται από τα σνακ. Ανάλογες αλλαγές παρατηρούνται και στην ενεργειακή πρόσληψη των ανδρών. H κατανάλωση τριών γευμάτων την ημέρα είναι κάτι που φθίνει και αυτό που επικρατεί είναι το τσιμπολόγημα σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Αυτό όμως δεν είναι χωρίς επιπτώσεις για το εσωτερικό ρολόι του οργανισμού. Σε μελέτες που έγιναν σε ζώα, φάνηκε ότι στα ζώα που λάμβαναν τροφή όταν βρίσκονταν σε φάση αδράνειας, π.χ. όταν κοιμόντουσαν, το εσωτερικό τους ρολόι επαναρυθμίστηκε κατά τρόπο που άλλαξε ο μεταβολισμός των θρεπτικών συστατικών. Έτσι, εμφάνισαν αύξηση του βάρους, αντοχή στην ινσουλίνη και φλεγμονή.
Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που η παράλειψη του πρωινού (γεγονός για 20-30% των Αμερικανών), οδηγεί σε αύξηση των ποσοστών παχυσαρκίας, αύξηση του κινδύνου για καρδιαγγειακά νοσήματα, διαβήτη τύπου 2 και άλλων χρονίων νοσημάτων.
Oι ερευνητές της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας αναφέρουν ότι αν οι Αμερικανοί κατανάλωναν καθημερινά πρωινό, θα είχαν πολύ καλύτερες «επιδόσεις» στον μεταβολισμό της ινσουλίνης, καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Ο εστιασμός στους χρόνους και στη συχνότητα των γευμάτων, ίσως λοιπόν να είναι ένα σημείο αφετηρίας για την καταπολέμηση της επιδημίας της παχυσαρκίας. Κάνοντας διαιτητικές αλλαγές που να προωθούν την πρόσληψη περισσότερων θερμίδων νωρίς στη διάρκεια της ημέρας (με την κατανάλωση ενός καλού πρωιού) θα βελτιώσετε παράγοντες κινδύνου για καρδιαγγειακή νόσο, διαβήτη και πρόσληψη βάρους. Επίσης, δίνοντας λίγο παραπάνω προσοχή στο πρωινό σας, ίσως να καταφέρετε να χάσετε βάρος, χωρίς να χρειαστεί να κόψετε θερμίδες από τη διατροφή σας.

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση