Διατροφή

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • ΚΑΡΑΚΟΖΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, MD ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΘΥΡΕΟΕΙΔΟΥΣ
  • Θεραπεία με
  • ''Ρινοπλαστική χωρίς νυστέρι με τη βοήθεια του Υαλουρονικού οξέος''
  • DENTISTY FOR DISABLED PATIENTS
  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

breakfastmistakesromanou.jpg

Έχετε σκεφθεί ότι ο λόγος για τον οποίο παίρνετε βάρος είναι το... πρωινό σας; Μήπως κάνετε κάτι από τα παρακάτω;

* Το παραλείπετε για να γλιτώσετε τις θερμίδες. Αυτό είναι το σημαντικότερο λάθος που μπορείτε να κάνετε. Ένα σωστό κα ισορροπημένο πρωινό, δεν θα σας χαρίσει μόνο ενέργεια, αλλά θα σας βοηθήσει να αποφύγετε τους πειρασμούς και το πρόχειρο, κακό φαγητό στη διάρκεια της ημέρας.
* Καταναλώνετε πολλούς υδατάνθρακες. Ένα καλό πρωινό, δεν σημαίνει ότι πρέπει να καταναλώνετε ντόνατς και μάφιν για πρωινό. Το σωστό πρωινό θα πρέπει να περιλαμβάνει πρωτεΐνη, καλά λιπαρά και καλούς υδατάνθρακες.
* Το πρωινό σας είναι πολύ λιτό. Μία μπανάνα δεν είναι πρωινό, ούτε ένα ποτήρι γάλα είναι πρωινό. Φροντίστε το πρωινό σας να σας εφοδιάζει με την ενέργεια που χρειάζεστε. Το πρωινό σας πρέπει να είναι πολύ πιο πλούσιο σε σχέση με το δείπνο σας.

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση