Διατροφή

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • ΚΑΡΑΚΟΖΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, MD ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΘΥΡΕΟΕΙΔΟΥΣ
  • Θεραπεία με
  • ''Ρινοπλαστική χωρίς νυστέρι με τη βοήθεια του Υαλουρονικού οξέος''
  • DENTISTY FOR DISABLED PATIENTS
  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

lowcalsweetenerromanou.jpg

Τρεις νέες μελέτες έρχονται να αποδείξουν με στοιχεία ότι αντικαθιστώντας τη ζάχαρη με ολιγοθερμιδικές γλυκαντικές ύλες, στο πλαίσιο ενός προγράμματος απώλειας βάρους, μπορούμε να πετύχουμε μείωση της ενεργειακής πρόσληψης -  η χρήση τους μπορεί επομένως να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο στη διαχείριση του βάρους.

Οι νέες μελέτες αντικρούουν επίσης τις κατηγορίες ότι τα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά συμβάλλουν στην αύξηση του βάρους.
H πρώτη μελέτη δημοσιεύθηκε τον Δεκέμβριο του 2016, από ερευνητές του Κέντρου Monell και υποστηρίζει ότι τα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά δεν προκαλούν και δεν συμβάλλουν στην αύξηση του βάρους.
Μία δεύτερη μελέτη, που δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση Appetite επανέλαβε προηγούμενα πειράματα, που υποστήριζαν την υπόθεση ότι τα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά επιταχύνουν την πρόσληψη βάρους, διαταράσσοντας τη σχέση γλυκύτητας –ενέργειας, κατέληξαν όμως στα αντίθετα συμπεράσματα: βρήκαν ότι η σακχαρίνη δεν προκάλεσε μεγαλύτερη πρόσληψη βάρους σε σχέση με τη γλυκόζη. “Τα αποτελέσματά μας υποδεικνύουν ότι οι επιδράσεις της γλυκόζης ήταν πιο επιβλαβείς από εκείνες της σακχαρίνης όσον αφορά στην πρόσληψη βάρους και λιπώδους ιστού”.
Τέλος, μία ανασκόπηση της βιβλιογραφίας από ερευνητές του Πανεπιστημίου του Μάντσεστερ, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχουν αρκετά στοιχεία για τις επιδράσεις των ολιγοθερμιδικών γλυκαντικών στη λειτουργία του εντέρου. Τα διαθέσιμα επιστημονικά δεδομένα δεν αποδεικνύουν ότι οι ολιγοθερμιδικές γλυκαντικές ύλες επιδρούν στις ορμόνες του εντέρου που εμπλέκονται είτε στη ρύθμιση της γλυκόζης, είτε στον έλεγχο της όρεξης.

Για να ελέγξουμε λοιπόν αποτελεσματικά το σωματικό μας βάρος, δεν χρειάζεται να κάνουμε πολλά. Αρκούν μικρές αλλαγές στο διαιτολόγιο, όπως για παράδειγμα η μείωση της ζάχαρης που προσλαμβάνουμε, μέσω της αντικατάστασής μέρους ή όλης της ποσότητας που χρησιμοποιούμε, με ολιγοθερμιδικές γλυκαντικές ύλες.

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση