Μητέρα - Παιδί

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • ΚΑΡΑΚΟΖΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, MD ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΘΥΡΕΟΕΙΔΟΥΣ
  • Θεραπεία με
  • ''Ρινοπλαστική χωρίς νυστέρι με τη βοήθεια του Υαλουρονικού οξέος''
  • DENTISTY FOR DISABLED PATIENTS
  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

eat.bo.ets.jpg

Το φαγητό με το παιδί, θα πρέπει να εμπεριέχει και λίγη διασκέδαση, δεν πρέπει να είναι μόνο μάθημα, γιατί η όλη προσπάθεια μπορεί να φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα. Προσπαθώντας κάθε γεύμα του παιδιού να περιέχει όσο το δυνατόν περισσότερες υγιεινές τροφές, εκτοπίζοντας καθετί που θεωρείτε ανθυγιεινό, τελικά θα χάσετε τον στόχο. To μυστικό είναι να εκπαιδεύσουμε τα παιδιά μας να κρατούν το μέτρο στην κατανάλωση γλυκών και σοκολάτας, αντί να τα ζαλίζουμε συνεχώς με το να τρώνε υγιεινές εναλλακτικές.


Ως γονείς, θα πρέπει να στοχεύουμε στο να θέσουμε τις βάσεις για μια καλή διατροφή: Παιδιά που θα έχουν μια υγιή σχέση με το φαγητό, που θα μπορούν να θέσουν όρια στον εαυτό τους ως προς την κατανάλωση γλυκών και που θα απολαμβάνουν όλα τα είδη των τροφών, χωρίς να χρειάζεται να τα πείσουμε να φάνε κάτι.
Κάθε φορά που μιλάμε για το φαγητό ενώ τρώμε, είτε για να ενθαρρύνουμε το παιδί μας να φάει περισσότερα λαχανικά, είτε επαινώντας τα επειδή τέλειωσαν ένα υγιεινό γεύμα, ή σχολιάζοντας την ποσότητα της ζάχαρης που καταναλώνουν, αισθάνονται ότι τα παρακολουθούμε και τα κρίνουμε. Όλα αυτά τα σχόλια τα παίρνουν προσωπικά. Αισθάνονται ότι είναι κακά παιδιά επειδή τους αρέσει κάποιο ανθυγιεινό φαγητό και αναστατώνονται με την απογοήτευση που δείχνετε όταν δεν τους αρέσει κάτι υγιεινό που τους προσφέρατε.
Γι’ αυτό, σταματήστε να μιλάτε για το φαγητό, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια των γευμάτων, εκτός αν το παιδί σας ξεκινήσει τη συζήτηση κάνοντας κάποια συγκεκριμένη ερώτηση.

Eπιπλέον:
Φροντίστε να έχετε καθορισμένες ώρες γευμάτων.
Προσφέρετε στο παιδί σας υγιεινές επιλογές στα γεύματα και στα σνακ του.
Αποτελέστε εσείς ο ίδιος το καλό παράδειγμα, υιοθετώντας υγιεινές διατροφικές συνήθειες.
Αφήστε το παιδί σας να αποφασίσει αν θα φάει κάτι που έχετε ετοιμάσει και σε ποια ποσότητα.
Μην πειράξετε ποτέ το παιδί σας και μην το κατηγορήσετε που είναι επιλεκτικό. Η πίεση θα φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα.
Μην δαιμονοποιείτε το φαγητό, αποκαλώντας το “κακό”, “τοξικό” ή «junk food». Έρευνες έχουν δείξει ότι περιορίζοντας ή απαγορεύοντας μια τροφή, αυτή γίνεται πιο επιθυμητή από το παιδί.
Φροντίστε η ώρα του φαγητού να είναι ένας χρόνος διασκέδασης, ώστε τα γεύματα να είναι τόσο για το παιδί, όσο και για εσάς μια θετική, χαλαρή εμπειρία.
Μην πιέζετε το παιδί να αδειάσει το πιάτο του. Τα παιδιά σταματάνε να τρώνε όταν χορτάσουν.
Aν το παιδί δεν θέλει να φάει πρωινό, μην το πιέσετε.

Αν δεν θέλει να φάει μπρόκολο, δεν χρειάζεται να του υποσχεθείτε ότι θα τον κάνει μεγάλο και δυνατό.
Τέλος, μην προσπαθείτε να δελεάσετε το παιδί σας να φάει το φαγητό του με την υπόσχεση ότι μετά έχει γλυκό.

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση