Διατροφή

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • ΚΑΡΑΚΟΖΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, MD ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΘΥΡΕΟΕΙΔΟΥΣ
  • Θεραπεία με
  • ''Ρινοπλαστική χωρίς νυστέρι με τη βοήθεια του Υαλουρονικού οξέος''
  • DENTISTY FOR DISABLED PATIENTS
  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

diatrofi-osteo
Μία σωστή διατροφή είναι το παν για την σωστή λειτουργία του οργανισμού. Η οστεοαρθρίτιδα, είναι μία πάθηση από την οποία υποφέρουν πολλοί άνθρωποι. Εκτός από τη θεραπεία που γίνεται με τα φάρμακα και την άσκηση, υπάρχουν κάποιες τροφές που βοηθούν στην καλύτερη πορεία της ασθένειας.

Επειδή λοιπόν δεν  υπάρχει κανένας τρόπος να θεραπευτεί η οστεοαρθρίτιδα μέσω της διατροφής, ένα από τα καλύτερα πράγματα που θα μπορούσατε να κάνετε είναι να χάσετε κιλά αν είστε υπέρβαρος.

Θα σας παρουσιάσουμε τώρα μερικές τροφές που κάνουν καλό στην υγεία των οστών σας:

Οι φράουλες όσο νόστιμες είναι, τόσο καλό κάνουν και στην οστεοαρθρίτιδα. Η βιταμίνη C που περιέχουν, βοηθούν τα κόκκαλα να είναι πιο γερά. Άλλες τροφές που περιέχουν τη βιταμίνη αυτή, είναι τα πορτοκάλια, τα ροδάκινα, τα μούρα και το σπανάκι.

Το αγνό παρθένο ελαιόλαδο μπορεί να γίνει ο καλύτερος φίλος των οστών σας. Έρευνες έχουν δείξει ότι τα στοιχεία που περιέχει το λάδι μπορούν να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση των φλεγμονών.

Ο σολομός εκτός από τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που περιέχει, είναι πλούσιος και στη βιταμίνη D. Και οι δύο ουσίες, βοηθούν στη μείωση του πόνου που προκαλεί η οστεοαρθρίτιδα αλλά κυρίως έχουν αντιφλεγμονώδεις δράσεις.

Οι αντιοξειδωτικές ουσίες που περιέχει το πράσινο τσάι, έχουν την ευεργετική ιδιότητα να καθυστερούν τη ζημιά ενός χόνδρου σε άτομα με οστεοαρθρίτιδα.
Τα πράσινα λαχανικά που συμπεριλαμβάνονται σε μία μεσογειακή διατροφή, και τα καρύδια είναι πλούσια σε βιταμίνη Κ, που φαίνεται να διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο στην πρόληψη της ασθένειας.

Και ενώ οι παραπάνω τροφές είναι απαραίτητες, υπάρχουν  και κάποιες άλλες που θα πρέπει να αποφύγετε. Το καλαμποκέλαιο για παράδειγμα αλλά και το ηλιέλαιο, περιέχουν ωμέγα-6 λιπαρά οξέα. Η συχνή κατανάλωσή τους μπορεί να προκαλέσει φλεγμονές, σύμφωνα με τελευταίες έρευνες που έχουν γίνει.

Το άσπρο ψωμί καλό θα ήταν να το αποφεύγετε. Τα στοιχεία που περιέχονται φαίνεται να μην είναι κατάλληλα για ασθενείς με οστεοαρθρίτιδα.

Στην παρούσα φάση, δεν υπάρχει βέβαια καμία εγγύηση ότι μία αλλαγή στη διατροφή σας, θα βοηθήσει δραστικά όσους πάσχετε από την ασθένεια αυτή. Σίγουρα όμως μία σωστή διατροφή πλούσια σε βιταμίνες θα σας βοηθήσει γενικότερα..

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση