Διατροφή

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • Θεραπεία με
  • ''Ρινοπλαστική χωρίς νυστέρι με τη βοήθεια του Υαλουρονικού οξέος''
  • DENTISTY FOR DISABLED PATIENTS
  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

broccoli_diatrofi_120.jpg

Ανήκετε σ΄αυτούς που δεν μπορούν να κόψουν με τίποτα το κάπνισμα, παρά το ότι γνωρίζετε πόσο κακό κάνει στον οργανισμό;

Αν ναι, επιχειρήστε τουλάχιστον να βοηθήσετε το σώμα να αποβάλλει τη νικοτίνη, όσο γίνεται, κατ΄αρχήν πίνοντας πολύ νερό. Το νερό βοηθάει στην αντιμετώπιση της αφυδάτωσης που προκαλεί το κάπνισμα, αλλά και στην αποβολή της νικοτίνης.

Παράλληλα, καταναλώστε πορτοκάλια που είναι πλούσια σε βιταμίνη C, η οποία μειώνεται με το κάπνισμα.

Εξίσου πλούσιο σε βιταμίνη C, αλλά και B5 είναι το μπρόκολο, που βοηθά και στην αντιμετώπιση της αθηρωματικής πλάκας, ο σχηματισμός της οποίας εντείνεται από τη νικοτίνη.

Τέλος, εμπλουτίστε τη διατροφή σας και με σπανάκι, το οποίο είναι γνωστό για τις βιταμίνες που περιέχει, αλλά και για το φυλικό οξύ, το οποίο συνιστάται στους καπνιστές.

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση