Άσκηση

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

minutes of exercise

Μισή ώρα άσκηση την ημέρα είναι αρκετή ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος πρόωρου θανάτου κατά 40% σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση British Journal of Sports Medicine.

Όπως αναφέρουν οι επιστήμονες το όφελος από την καθημερινή άσκηση είναι ανάλογο με το να κόψει κανείς το τσιγάρο σε προχωρημένη ηλικία. Αν μάλιστα η άσκηση είναι μέτριας έως μεγάλης έντασης, τότε ένας άνθρωπος μπορεί να ζήσει έως πέντε χρόνια περισσότερα, σε σχέση με αυτόν που κάνει καθιστική ζωή στην τρίτη ηλικία.

Στο πλαίσιο της μελέτης, οι ερευνητές του Τμήματος Αθλητιατρικής του Πανεπιστημίου του Όσλο, ανέλυσαν στοιχεία για περίπου 5.700 άτομα 68 έως 77 ετών, τα οποία χωρίσθηκαν σε κατηγορίες, ανάλογα με το πόσο ασκούνταν στον ελεύθερο χρόνο τους.

Η μελέτη, σε βάθος 12ετίας, έδειξε ότι όσοι ηλικιωμένοι έκαναν ελαφριά σωματική άσκηση λιγότερο από μια ώρα την εβδομάδα, δεν είχαν καμία μείωση στον κίνδυνο θανάτου από οποιαδήποτε αιτία. Όμως η δραστηριότητα πάνω από μια ώρα είχε όφελος, από 32% έως 56%, ανάλογα με τη συχνότητα και την ένταση της άσκησης.

Στην περίπτωση της έντονης άσκησης, ακόμη και λιγότερο από μία ώρα την εβδομάδα φάνηκε να έχει ορατό όφελος, καθώς σχετιζόταν με μια μείωση 23% έως 37% στον κίνδυνο καρδιαγγειακού ή άλλου θανάτου. Όσο περισσότερο χρόνο αφιέρωνε κανείς σε έντονη άσκηση μέσα στην εβδομάδα, τόσο μειωνόταν ο κίνδυνος πρόωρου θανάτου (έως 49%).

Δείτε και: Η αεροβική άσκηση «φρενάρει» την αύξηση της χοληστερόλης

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση