Άσκηση

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

skhsh.jpg

Forward lunge
Λυγίστε το ένα πόδι μπροστά αργά και τοποθετείστε τα χέρια σας στην μέση κρατώντας την ίσια σε ορθή γωνία. Επαναλάβετε με το άλλο.

1.jpg

Squat jump
Τοποθετήστε τα χέρια πίσω από το κεφάλι λυγίστε την λεκάνη και πηδήξτε όσο πιο ψηλά μπορείτε.

2.jpg

Push ups
Κρατώντας το σώμα σε ευθεία θέση και τα πόδια σχεδόν ενωμένα δίνουμε ώθηση προς τα πάνω χρησιμοποιώντας την δύναμη των χεριών.

3.jpg

Plie squat
Τοποθετήστε τα χέρια σας στην μέση ανοίξτε τα πόδια και λυγίστε την μέση σας όσο πιο χαμηλά μπορείτε.

4.jpg
Jumping jumps
Σταθείτε όρθιοι με τα χέρια ευθεία στο σώμα. Στη συνέχεια πηδήξτε ψηλά υψώνοντας ταυτόχρονα τα χέρια σας πάνω από το κεφάλι.

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση