εταιρικά νεα

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • ΚΑΡΑΚΟΖΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, MD ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΘΥΡΕΟΕΙΔΟΥΣ
  • Θεραπεία με
  • ''Ρινοπλαστική χωρίς νυστέρι με τη βοήθεια του Υαλουρονικού οξέος''
  • DENTISTY FOR DISABLED PATIENTS
  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

AbbVie-Logo.png

Η βιοφαρμακευτική εταιρεία AbbVie κατέλαβε τη δεύτερη θέση στη λίστα των φαρμακευτικών εταιρειών με την καλύτερη εταιρική φήμη παγκοσμίως για το 2017, σύμφωνα με τις απόψεις των ασθενών, βάσει της ετήσιας έρευνας PatientView.

Η έρευνα υλοποιήθηκε από τον ανεξάρτητο οργανισμό μελετών PatientView το διάστημα Νοεμβρίου 2017 - Φεβρουαρίου 2018, με καταγραφή και αξιολόγηση των απόψεων 1.330 οργανώσεων ασθενών από 95 χώρες παγκοσμίως. Τα αποτελέσματα, τα οποία αφορούν τη φήμη του φαρμακευτικού κλάδου ως σύνολο καθώς και τις 46 φαρμακευτικές επιχειρήσεις που εξετάστηκαν ξεχωριστά, συγκρίνονται με εκείνα του προηγούμενου έτους.

Για τους σκοπούς της έρευνας, η εταιρική φήμη των φαρμακευτικών εταιρειών καθορίστηκε βάσει του βαθμού που ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες των ασθενών ως προς τους παρακάτω παράγοντες: την ασθενο-κεντρική στρατηγική τους (patient-centered strategy), την ποιότητα των πληροφοριών που παρείχαν στους ασθενείς (quality information), την ασφάλεια που προσέφεραν (safety), τη χρησιμότητα των προϊόντων τους (usefulness), τη διαφάνεια (transparency) ως προς τις αλληλεπιδράσεις με εξωτερικά εμπλεκόμενα μέρη τις πολιτικές τιμολόγησης και τα αποτελέσματα των κλινικών δοκιμών, το κατά πόσο οι δραστηριότητές τους χαρακτηρίζονται από ακεραιότητα (integrity), τη συνεργασία τους με τους ασθενείς και τους συλλόγους τους (working partnership), την παροχή υπηρεσιών πέραν του φαρμάκου (services “beyond the pill”) καθώς και τη συμμετοχή των ασθενών στις διαδικασίες έρευνας και ανάπτυξης των φαρμακευτικών προϊόντων (engagement).

«Τα αποτελέσματα αυτά μας γεμίζουν αισιοδοξία και ικανοποίηση για τη σκληρή δουλειά που γίνεται όλα αυτά τα χρόνια. Αποτελεί τιμή, αναγνώριση αλλά και κίνητρο για να εντείνουμε τις προσπάθειές μας, η ανάδειξή μας – για τρίτη συνεχόμενη χρονιά – στη δεύτερη θέση μεταξύ των κορυφαίων εταιρειών του φαρμακευτικού κλάδου από πλευράς εταιρικής φήμης. Η βελτίωση της ζωής και της καθημερινότητας των ασθενών ήταν και παραμένει πρωταρχικός μας στόχος, κατά συνέπεια αποκτά ιδιαίτερη αξία κάθε διάκριση που προέρχεται από τους ίδιους τους ασθενείς», δήλωσε η κα. Άντζελα Βερναδάκη, External Affairs και Market Access Director της AbbVie. «Στην ίδια κατεύθυνση κινούνται και οι προτάσεις μας για τη βιωσιμότητα των συστημάτων Υγείας. Η καλύτερη δυνατή πρόσβαση και θεραπεία των ασθενών βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας γι’ αυτό προσπαθούμε διαρκώς να κατανοούμε τα βιώματά τους και να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες τους».

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση