arthrografia

1a

Αναζήτηση Ιατρών

Διακοπές και υγεία. Παροχές υγείας σε όλη την Ελλάδα

  • ΚΑΡΑΚΟΖΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, MD ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΘΥΡΕΟΕΙΔΟΥΣ
  • Θεραπεία με
  • ''Ρινοπλαστική χωρίς νυστέρι με τη βοήθεια του Υαλουρονικού οξέος''
  • DENTISTY FOR DISABLED PATIENTS
  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΟΥΔΕΒΕΝΟΣ (ΡΗΞΗ ΜΗΝΙΣΚΟΥ)
  • ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΥΜΑ ( Η ΟΡΘΟΔΟΝΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ )
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΣ  ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΡΙΜΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
  • ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΟΣ ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΟΣ
Εκτύπωση Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

handsfreedriving.jpg

Η χρήση hands-free στην οδήγηση μπορεί να αποσπάσει την προσοχή σας όσο θα την αποσπούσε και το να μιλούσατε με ένα κινητό τηλέφωνο στο χέρι, υποστηρίζει νέα μελέτη για την οδική ασφάλεια από το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο του Κουίνσλαντ.


Ο Δρ Shimul Haque, από το Κέντρο Έρευνας Ατυχημάτων & Οδικής Ασφάλειας του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου του Κουίνσλαντ, μέτρησε τις επιδράσεις της απόσπασης προσοχής από τη χρήση του κινητού τηλεφώνου, στην ασφάλεια της οδήγησης, συμπεριλαμβανομένου του χρόνου αντίδρασης και των οδηγικών επιδόσεων.
"Πήραμε μια ομάδα οδηγών και τους εκθέσαμε σε ένα εικονικό οδικό δίκτυο, που μεταξύ άλλων περιλάμβανε την είσοδο ενός πεζού στην περιφερική όραση του οδηγού από ένα μονοπάτι, που διέσχιζε στη συνέχεια τη διάβαση των πεζών", σημείωσε ο Δρ Haque.
"Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε την επίδοση του οδηγού και τους χρόνους αντίδρασής του, όταν μιλούσαν στο τηλέφωνο με hands-free ή χωρίς αυτό.
"Ο χρόνος αντίδρασης των οδηγών που μιλούσαν στο τηλέφωνο, ανεξάρτητα αν αυτό το έκαναν με ακουστικά ή όχι, ήταν 40% πιο μεγάλος από αυτός των οδηγών που δεν χρησιμοποιούσαν τηλέφωνο. Σε πραγματικούς όρους, αυτό σημαίνει σε φρενάρισμα στα 11 μέτρα, για ένα όχημα κινούμενο με μόλις 40km/h. Δείχνει επίσης, ότι οι τηλεφωνικές συνομιλίες την ώρα της οδήγησης, με hands-free ή όχι, έχουν δραματικές επιπτώσεις στην αντίδραση του οδηγού σε ένα πολύ κοινό γεγονός".
Ο Δρ Haque σημείωσε πως δεν αποσπά τον οδηγό το αν κρατά μία τηλεφωνική συσκευή ή όχι, αλλά το γνωστικό φορτίο που χρειάζεται για να συμμετάσχει κάποιος σε μία τηλεφωνική συνδιάλεξη. “Φαίνεται ότι η αυξημένη εγκεφαλική ισχύς που χρειάζεται για να πραγματοποιήσει κανείς μια συνομιλία από τηλεφώνου μπορεί να αλλάξει το μοτίβο οπτικής σάρωσης του οδηγού. Mε άλλα λόγια, ο ανθρώπινος εγκέφαλος επειδή λαμβάνει αυξημένο όγκο πληροφοριών από τη συνομιλία μέσω κινητού κάνει ‘οικονομία δυνάμεων’ και δεν στέλνει κάποιες οπτικές πληροφορίες- έτσι οι απρόσεκτοι οδηγοί «κοιτάζουν αλλά δεν βλέπουν».
"Η απόσπαση που μπορεί να προκαλέσει ένας διάλογος στο κινητό είναι πολύ διαφορετικός από το να μιλάμε με ένα άλλο άτομο μέσα στο αυτοκίνητο. Ο επιβάτης μπορεί να μεταβάλει την επικοινωνία ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν- για παράδειγμα μπορεί να σταματήσει να μιλάει αν διαισθανθεί ότι πλησιάζουν σε μια δύσκολη κατάσταση”.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της μελέτης, τα ευρήματα αυτά εγείρουν ερωτήματα σχετικά με τη νομοθεσία στο Κουίνσλαντ, που δεν επιτρέπει τη χρήση κινητού στο αυτοκίνητο, παρά μόνο όταν χρησιμοποιούνται hands-free.

Κοινοποιήστε το άρθρο

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Χρήσιμα Links


Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση